2016. január 27., szerda

Bemutatkozás

Sziasztok!

Egy 19 éves lány vagyok, úton a nagy betűs élet felé, de az a fajta aki sosem fog teljesen felnőni...és a lelke mindig gyermeki marad...
Szeretem falni az életet. Ahogy Pásztor Anna  mondja "tele szájjal enni,hangosan szeretni". Lehetne akár ez is a blog mottója. Főleg azért, mert szeretném veletek megosztani a próbálkozásaimat a konyhában. Imádok főzni és kísérletezni. Kis korom óta a főzés volt az ami összehozta a családot. Már egészen piciként is ott tettem-vettem anyu lába alatt,de azt hiszem nem bánta. Most meghálálom, mert ha haza ér gyakran várom valamilyen finomsággal . Nyáron fogalmazódott meg bennem a gasztroblog indításanak ötlete, miután hazajöttem Bulgáriából. Itt bizony nem csak kulináris, de kulturális élményeim is voltak bőven, na de erről majd egy másik bejegyzésben... :)
Remélem velem tartotok majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése